Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Sunday, June 14, 2009

    Camping, BBQ, Wayang Pacak .. ZZZzzzzz RT

    Minggu terakhir cuti sekolah....

    Camping kat mane? Padang!! Ko ada khemah ke? Takde. Tapi kat Giant/Tesco ada.... Hehehe..


    Akhirnya jadi juga akhirnya nak buat camping walaupun lokasinya hanyalah di Padang Kanak2 SU3.
    9 buah khemah berjaya didirikan dimana kelihatan beberapa buah darinya adalah khemah2 yang masih berbau kedai. Hehehehee.. Walaubagaimanapun khemah hang memang best n selesa Sazly. BBQ malam tu pun simple tapi cukup sedap dimakan. Terima kasih kepada yang membawa dan menyumbang kelengkapan. Buat Shazly sekeluarga tqvm.
    Golongan yang paling gembira adalah anak-anak yang bermain dan sambil makan sambil melayan tayangan wayang pacak pada malam itu dimulakan dengan tayangan Upin & Ipin series, diikuti dengan Bedtime stories dan disudahi dengan tayangan untuk golongan dewasa waktu midnight OngBak2 (18SG). Malam dah dikemuncaknya, abg Razak singgah setelah pulang bersama-sama anak-anak yang ke manjung menyertai jemputan majlis penghataman Kompang di sana.
    Kepada yang bertugas RT secara sukarela malam tu, terima kasih, sorry sebab aku lebih awal masuk dalam khemah dan ZZZzzzZZZ. Yang aku sedar kedengaran suara abg Jamal diluar khemah.. " Nie mesti dah lebih jam 4 pagi rasaku.. terus sambung tidor".
    Apa-apapun maybe lepas nie boleh buat lagi kot, teringat zaman sekolah berkhemah dipadang beramai-ramai dulu masa zaman Pengakap. Macam-macam kene buat, masak sendiri, buat gedjet, buat meja dari buluh dan banyak lagi.
    That's all. Coming up next ..... tunggu..........

    No comments:

    Post a Comment